Afbeelding
Foto: AS Media

Keukenbrand in seniorencomplex

ma 10 jan 2022, 17:11 Algemeen 321 keer gelezen

Spijkenisse - Vanmiddag ontstond er brand in een keuken in een appartement in Puttesteyn.

De brand op de vierde etage ontstond door een vergeten pannetje op het vuur.  Hierdoor kwam de woning vol rook te staan.

De bewoner was niet aanwezig op het moment van de brand. De brandweer heeft de hond die in het appartement aanwezig was, overgedragen aan de dierenambulance en daarna de woning geventileerd.

Uit de krant