Een van de succesvolle acties in de marketing van Brielle was het foodtruckfestival dat deze zomer gehouden werd
Een van de succesvolle acties in de marketing van Brielle was het foodtruckfestival dat deze zomer gehouden werd

City marketing: geen dubbel geld uitgeven

Actueel 156 keer gelezen

Brielle – Adequate city marketing is hard nodig vindt de Brielse gemeenteraad. De afgelopen jaren zijn er veel kansen blijven liggen om Brielle op de kaart te zetten. Er is te veel versnippering op het gebied van de marketing van Brielle; van drie kanten komt er geld binnen.

Zo houdt de Brielse centrum (city) manager zich ermee bezig en marketing organisatie OP Voorne-Putten. De kans is daardoor groot dat er dubbel geld wordt uitgegeven aan dezelfde zaken. Op verzoek van de raad zal daarom duidelijk in beeld worden gebracht op welke manier city marketing het beste kan worden ingericht en de taken verdeeld.

Lees meer lokaal nieuws op www.brielsnieuwsland.nl

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Het laatste nieuws