Afbeelding
Foto: Foto-OK.nl

Spijkenisse Medisch Centrum communiceert digitaal

Algemeen 481 keer gelezen

Vanaf 1 mei zet Spijkenisse Medisch Centrum de stap naar digitaal communiceren met patiënten. 

Het ziekenhuis stelt ook in de toekomst maximale patiëntveiligheid te kunnen waarborgen. Daarnaast sluit het aan bij de missie van het SMC om te verduurzamen. Ook is informatie altijd up-to-date beschikbaar voor patiënten in het online patiëntenportaal.

Wat gaat er voor patiënten veranderen? 
Afspraakbevestigingen worden per e-mail verstuurd;
Folders worden digitaal gedeeld via het online patiëntenportaal mijn.spijkenissemc.nl;
Vragenlijsten worden vooraf digitaal beschikbaar gesteld;
Patiënten krijgen per e-mail een melding dat belangrijke informatie klaarstaat in het patiëntenportaal waardoor zij beter geïnformeerd worden over hun afspraak;
De digitale informatie over een afspraak, aandoening, behandeling of ingreep is op elk moment en op elke plek toegankelijk voor patiënten;

Wie hulp nodig heeft, kan contact opnemen met de DigiDesk.Dit kan op maandag, dinsdag of donderdag tussen 10.00 en 14.00 uur of telefonisch tijdens deze openingstijden via 0181-65 85 82. De hulp die wordt geboden varieert van samen het proces doorlopen om in te loggen tot hulp als het systeem vastloopt.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Het laatste nieuws